Kolejną realizacją przygotowaną w ramach kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie” jest aplikacja, która pozwala zobaczyć swoją twarz po ewentualnym wypadku. Kampanię realizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Aplikacja „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” – przygotowana przez agencję Adv.pl – wykorzystując technologię AR (Augmented Reality), w czasie rzeczywistym nakłada na obraz z kamery realistyczne rany 3D. Rozwiązanie to przygotowane wyłącznie na iPady, ma na celu – dzięki wizualizacji twarzy po wypadku – uświadomienie kierowcom potencjalnych skutków prowadzenia samochodu z nadmierną prędkością czy pod wpływem alkoholu.
Aplikacja prezentowana była podczas tegorocznego festiwalu Open’er w Gdyni na specjalnym stoisku KRBRD, która dysponuje licencją na użytkowanie aplikacji, ale dotychczas nie ujawniła, czy można – i w jaki sposób – pobrać ją na swój iPad.
Tutaj można zobaczyć jak wyglądała wcześniejsza odsłona kampanii, przygotowywana pod hasłem „Prędkość zabija. Włącz myślenie„. Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS