Każdy ciuch ma swoją historię
Platforma Vinted ruszyła z międzynarodową kampanią, pokazującą pozytywne emocje związane z modą second hand. Każdy element garderoby ma swoją historię, a wiele z nich nosi w sobie ładunek pozytywnych uczuć – podkreślają twórcy projektu. – Dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie.
Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Film zaczyna się w momencie kulminacyjnym, a następnie cofa się w czasie, by przywołać doświadczenia związane z konkretną rzeczą, która dzięki Vinted otrzymała drugie życie. To co w danej chwili mamy na sobie, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom – mówi Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted.
Kampania ma na celu zachęcić do korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu. Równocześnie ma podkreślać siłę społeczności, stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ na środowisko. W Polsce spot jest emitowany w kanałach TV oraz w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz