Każdy ciuch ma swoją historię
Platforma Vinted ruszyła z międzynarodową kampanią, pokazującą pozytywne emocje związane z modą second hand. Każdy element garderoby ma swoją historię, a wiele z nich nosi w sobie ładunek pozytywnych uczuć – podkreślają twórcy projektu. – Dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie.
Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Film zaczyna się w momencie kulminacyjnym, a następnie cofa się w czasie, by przywołać doświadczenia związane z konkretną rzeczą, która dzięki Vinted otrzymała drugie życie. To co w danej chwili mamy na sobie, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom – mówi Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted.
Kampania ma na celu zachęcić do korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu. Równocześnie ma podkreślać siłę społeczności, stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ na środowisko. W Polsce spot jest emitowany w kanałach TV oraz w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych.
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki