Każdy ciuch ma swoją historię
Platforma Vinted ruszyła z międzynarodową kampanią, pokazującą pozytywne emocje związane z modą second hand. Każdy element garderoby ma swoją historię, a wiele z nich nosi w sobie ładunek pozytywnych uczuć – podkreślają twórcy projektu. – Dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie.
Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Film zaczyna się w momencie kulminacyjnym, a następnie cofa się w czasie, by przywołać doświadczenia związane z konkretną rzeczą, która dzięki Vinted otrzymała drugie życie. To co w danej chwili mamy na sobie, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom – mówi Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted.
Kampania ma na celu zachęcić do korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu. Równocześnie ma podkreślać siłę społeczności, stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ na środowisko. W Polsce spot jest emitowany w kanałach TV oraz w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?