Grupa studentek Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania prowadzi akcję „Wspólne Dobro Reklam”, która ma na celu rozpoczęcie dyskusji nad pomysłem przekazywania części zysków z każdej emitowanej w telewizji reklamy, na wybraną organizację pożytku publicznego.
Inicjatorki przekonują, że czas poświęcany codziennie na oglądanie reklam przez widzów powinien mieć także wymierne skutki dla całego społeczeństwa. Według przytaczanych przez nie danych PAP 43% Polaków powyżej 15. roku życia przyznaje, że gdy tylko widzą blok reklamowy, sprawdzają, co jest w tym czasie na innych kanałach (czynność „skakania po kanałach” ma w angielskim osobną nazwę – zapping).
Akcję można śledzić na blogu i stronie na Facebooku; grafiki informujące o niej pojawiły się także m.in. na portalach demotywatory.pl, kwejk.pl i besty.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023