Grupa studentek Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania prowadzi akcję „Wspólne Dobro Reklam”, która ma na celu rozpoczęcie dyskusji nad pomysłem przekazywania części zysków z każdej emitowanej w telewizji reklamy, na wybraną organizację pożytku publicznego.
Inicjatorki przekonują, że czas poświęcany codziennie na oglądanie reklam przez widzów powinien mieć także wymierne skutki dla całego społeczeństwa. Według przytaczanych przez nie danych PAP 43% Polaków powyżej 15. roku życia przyznaje, że gdy tylko widzą blok reklamowy, sprawdzają, co jest w tym czasie na innych kanałach (czynność „skakania po kanałach” ma w angielskim osobną nazwę – zapping).
Akcję można śledzić na blogu i stronie na Facebooku; grafiki informujące o niej pojawiły się także m.in. na portalach demotywatory.pl, kwejk.pl i besty.pl.
zobacz także
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!