Mozaiki splecione z fragmentów twarzy kobiety, mężczyzny i dziecka promują krwiodawstwo. Akcję zrealizowała agencja Y&R na zlecenie Santa Casa de Misericórdia de Sao Paulo.
Celem kampanii „Blood donation” jest zachęcenie odbiorców do oddawania krwi poprzez podkreślenie znaczenia tego gestu, bo jak głosi hasło kampanii: „Blood donation is to be forever linked with the one you helped” (Krwiodawstwo oznacza związek na zawsze z osobą, której się pomogło). Reklamy przekonują, że czynność podzielenia się z kimś swoją krwią jest bardzo prosta.
Mozaiki przedstawiające twarze symbolicznie nawiązują do dzielenia się z innymi „kawałkami” siebie. Są także komentarzem na temat istoty więzi międzyludzkich.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów