Mozaiki splecione z fragmentów twarzy kobiety, mężczyzny i dziecka promują krwiodawstwo. Akcję zrealizowała agencja Y&R na zlecenie Santa Casa de Misericórdia de Sao Paulo.
Celem kampanii „Blood donation” jest zachęcenie odbiorców do oddawania krwi poprzez podkreślenie znaczenia tego gestu, bo jak głosi hasło kampanii: „Blood donation is to be forever linked with the one you helped” (Krwiodawstwo oznacza związek na zawsze z osobą, której się pomogło). Reklamy przekonują, że czynność podzielenia się z kimś swoją krwią jest bardzo prosta.
Mozaiki przedstawiające twarze symbolicznie nawiązują do dzielenia się z innymi „kawałkami” siebie. Są także komentarzem na temat istoty więzi międzyludzkich.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa