Mozaiki splecione z fragmentów twarzy kobiety, mężczyzny i dziecka promują krwiodawstwo. Akcję zrealizowała agencja Y&R na zlecenie Santa Casa de Misericórdia de Sao Paulo.
Celem kampanii „Blood donation” jest zachęcenie odbiorców do oddawania krwi poprzez podkreślenie znaczenia tego gestu, bo jak głosi hasło kampanii: „Blood donation is to be forever linked with the one you helped” (Krwiodawstwo oznacza związek na zawsze z osobą, której się pomogło). Reklamy przekonują, że czynność podzielenia się z kimś swoją krwią jest bardzo prosta.
Mozaiki przedstawiające twarze symbolicznie nawiązują do dzielenia się z innymi „kawałkami” siebie. Są także komentarzem na temat istoty więzi międzyludzkich.
P.Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala