Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Włochy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 12.11.2021
Kawa w (czystych) przestworzach
Lavazza, jeden z najważniejszych i najbardziej znanych producentów kawy na świecie, przystąpiła do Royal Dutch Airlines KLM’s Corporate Programme na rzecz m.in. redukcji emisji CO2.
Partnerstwo postanowiła uczcić poniższą grafiką:
Nazwa kampanii:
To make the Earth cleaner, we thought about the sky
Czas:
2020.2.27
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Lavazza
Media:
print
Wykonawca:
Armando Testa, Italy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów