logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  19.06.2020

Kaufland członkiem Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego



Sieć Kaufland przystąpiła do Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego (PKZOP). Celem tej inicjatywy jest osiągnięcie w Polsce poziomu 100% zrównoważonego oleju palmowego najpóźniej do 2023 roku.

Zrównoważone pozyskiwanie surowców wpisuje się w naszą strategię społecznej odpowiedzialności biznesu – mówi Agnieszka Kotlińska, ekspert ds. CSR w Kaufland Polska. – Jako duża sieć handlowa czujemy się odpowiedzialni za ochronę przyrody i bioróżnorodności. Dołączenie do Koalicji to kolejny krok mający na celu promowanie odpowiedzialnych praktyk, a co za tym idzie budowanie świadomości na rynku i wśród konsumentów.

Celem Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego jest obniżenie poziomu zużycia niecertyfikowanego oleju palmowego na rzecz oleju palmowego pochodzącego ze zrównoważonej produkcji. Członkowie PKZOP zobowiązują się do optymalizacji łańcucha dostaw oraz jego transparentności, a także do wykorzystywania wyłącznie certyfikowanego oleju palmowego najpóźniej do 2023 roku.

Na świecie cały czas rośnie popyt na olej palmowy, co jest związane z rozwojem plantacji na terenie lasów deszczowych wycinanych pod uprawy − często nielegalnie. Lasy te charakteryzują się ogromną różnorodnością biologiczną. Jak wskazują eksperci, zastąpienie oleju palmowego innymi rodzajami olejów nie jest rozwiązaniem ze względu na brak wystarczającej powierzchni do ich uprawy. Kluczowe jest więc odpowiedzialne wykorzystywanie oleju palmowego.

CSR   |  Ekologia i środowisko   |  konsumpcjonizm   |  olej palmowy   |  certyfikacja upraw   |  Kaufland   |  konsumenci   |  PKZOP   |  Polska Koalicja ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego   |  zrównoważone rolnictwo   | 


Nazwa wydarzenia:
Kaufland członkiem Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kaufland Polska





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    DeepSteki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek