logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Katechizm Kościoła Katolickiego przy granicy z Białorusią
02.09.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO

Katechizm Kościoła Katolickiego przy granicy z Białorusią



Uczynki miłosierdzia względem ciała należą – według katechizmu Kościoła Katolickiego – do obowiązków każdego chrześcijanina. Według nich powinno się m.in. napoić spragnionych, nakarmić głodnych, zapewnić odzież tym, którzy jej nie posiadają, a także udzielić schronienia podróżnym.

Wszystkie siedem, należących do kanonu uczynków zostało wypisanych na billboardach, które pod koniec sierpnia stanęły w pobliżu miejscowości Usnarz Górny, gdzie od dłuższego czasu trwa kryzys migracyjny. Grupa uchodźców z Afganistanu, próbująca w tamtym rejonie przedostać się na terytorium Polski, została pozbawiona dostępu do świeżej wody, żywności oraz opieki medycznej i prawnej.

Akcja billboardowa została zorganizowana przez Spontaniczny Sztab Obywatelski i ma potrwać około miesiąca. Organizatorzy uzależniają jej kontynuowanie od wysokości funduszy zebranych na dalszy wykup nośników.

NGO uchodźcy prawa człowieka Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie migranci Afganistan Spontaniczny Sztab Obywatelski


Nazwa wydarzenia:
Na granicy z Białorusią stanęły billboardy z wypisami z katechizmu Kościoła Katolickiego
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Spontaniczny Sztab Obywatelski
Media:
billboard





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek