logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kary muszą być surowsze
03.09.2014
Tematy: Kampanie, Szwecja, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Kary muszą być surowsze

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Aktorzy, znani z filmu "Millennium" i serialu "The Killing" ("Dochodzenie") apelują o wyższe kary za wykorzystywanie i przemoc wobec dzieci. Takie przestępstwa są w Szwecji zagrożone relatywnie niskimi karami.

Wiele osób zdaje sobie sprawę jak wpływają na dorosłego człowieka wszelkie traumatyczne zdarzenia z dzieciństwa. Jednak jak wiele osób zastanawia się na co dzień nad objawami wykorzystywania seksualnego dzieci? Czy ludzie dostrzegają, gdzie czai się niebezpieczeństwo?

Kampania została zrealizowana przez szwedzki oddział organizacji ECPAT, która zrzesza 74 państwa, w tym Polskę. Zajmuje się ochroną dzieci przed wszelkimi rodzajami wykorzystywania seksualnego. Sprzeciwia się ona dziecięcej pornografii, prostytucji oraz handlu w celu seksualnym. Organizacja ECPAT twierdzi, że jest to globalny problem, gdyż szacuje się, że ponad 1,8 miliona dzieci pada ofiarą takich praktyk.

Organizacja stworzyła kampanię, w której głos zabrało dwoje aktorów, znanych z filmów i seriali poruszających tematykę przemocy i nadużyć: Noomi Rapace oraz Joel Kinnaman. Opowiadają oni o przeżyciach wykorzystywanych dzieci, kierując spojrzenia wprost na ekran, co pozwala odczuć odbiorcom, że to właśnie im przekazywana jest ta intymna historia. Dodatkowe informacje można śledzić na Twiterze pod profilem #SOPIGSTRAFFSKALA.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
#SOPIGSTRAFFSKALA
Czas:
2014.8.21
Nadawca:
ECPAT
Media:
Internet
Wykonawca:
Vidory
Adresaci:
Osoby zainteresowane przeciwdziałaniem wykorzystywaniu seksualnemu dzieci





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek