Pomysłowa i sugestywna kampania, której nośnikami stały się wózki sklepowe w supermarketach. Umieszczono na ich dnie zdjęcia biednych osób, błagających o pomoc, pokazując, że gest podania np. jedzenia potrzebującym nie wymaga żadnego wysiłku. Tak przeprowadzona kampania była odpowiedzią na nasilające się, według organizatorów akcji, zjawisko obojętności osób zamożnych na potrzeby najbiedniejszych.
Na wózkach umiejscowiono też adres strony internetowej organizatora akcji (Feed SA – zajmuje się pomocą osobom wykluczonym społecznie – bezdomnym, biednym, głodnym) oraz hasło "See how easy feeding the hungry can be?".
Niewysokim kosztem przekaz kampanii docierał do setek klientów dziennie (przez 2 tygodnie) powodując znaczący wzrost dotacji i odwiedzin strony Feed SA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem