Kara dla śmierci
Postać Kostuchy wychylającej gołą czaszkę spod ogromnych połaci czarnego płaszcza zazwyczaj pojawia się w reklamie społecznej w jednym celu – aby zwrócić uwagę na szkodliwe, czasami nawet śmiertelne konsekwencje określonego zachowania, na zmianę którego autorzy kampanii chcą wpłynąć.
Tym razem jednak role się odwróciły. Ofiarą w najnowszej reklamie stworzonej na zlecenie Rádio Jovem Pan Recife jest… sama śmierć. Wszystko za sprawą dawców narządów, którzy decydując się na ten szlachetny gest przechytrzyli Mroczną Żniwiarkę i wysłali ją prosto na krzesło elektryczne, szubienicę czy pod gilotynę.
Przekaz kampanii jest prosty: Aby zabić śmierć, należy ratować życia. Jednym ze sposobów jest medycyna transplantacyjna, ale ta nie ma niestety szans na rozwój bez dużego społecznego poparcia i rosnącej liczby osób zarejestrowanych jako potencjalni dawcy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach