W najnowszej reklamie PETY wystąpiła ubrana – co w reklamach tej organizacji nie jest częste – znana 82-letnia aktorka Cloris Leachman, ośmiokrotna laureatka nagrody Emmy. Suknia wykonana z kapusty i autorytet wieloletniej wegetarianki (od ponad 40 lat nie je mięsa) mają zachęcić odbiorców do zmiany diety na bezmięsną. – Zacznij poznawać wegetarianizm. To nie musi być ani nagła zmiana ani wieloletnie studiowanie teorii, ale to rodzaj skromnej podróży, która trwa całe życie – mówi Cloris.
PETA przekonuje, że wybór diety wegetariańskiej jest najlepszą rzeczą, którą można zrobić dla własnego zdrowia, bo dieta mięsna, w stosunku do bezmięsnej, podwyższa o 50% prawdopodobieństwo zachorowania na dolegliwości serca. Wegetarianie mają o 40% mniejsze ryzyko zachorowania na nowotwór oraz generalnie mają silniejszy system odpornościowy, dzięki czemu stają się mniej podatni na "zwykłe" choroby, takie jak grypa.
Prezentowany film jest relacją z kulis powstawania reklamy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa