logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kapuściana elegancja
06.04.2009
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko

Kapuściana elegancja

Your browser does not support the video tag.


W najnowszej reklamie PETY wystąpiła ubrana – co w reklamach tej organizacji nie jest częste – znana 82-letnia aktorka Cloris Leachman, ośmiokrotna laureatka nagrody Emmy. Suknia wykonana z kapusty i autorytet wieloletniej wegetarianki (od ponad 40 lat nie je mięsa) mają zachęcić odbiorców do zmiany diety na bezmięsną. – Zacznij poznawać wegetarianizm. To nie musi być ani nagła zmiana ani wieloletnie studiowanie teorii, ale to rodzaj skromnej podróży, która trwa całe życie – mówi Cloris.

PETA przekonuje, że wybór diety wegetariańskiej jest najlepszą rzeczą, którą można zrobić dla własnego zdrowia, bo dieta mięsna, w stosunku do bezmięsnej, podwyższa o 50% prawdopodobieństwo zachorowania na dolegliwości serca. Wegetarianie mają o 40% mniejsze ryzyko zachorowania na nowotwór oraz generalnie mają silniejszy system odpornościowy, dzięki czemu stają się mniej podatni na "zwykłe" choroby, takie jak grypa.

Prezentowany film jest relacją z kulis powstawania reklamy.



Nazwa kampanii:
Let Vegetarianism Grow on You
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.30
Nadawca:
PETA
Media:
Internet, prasa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Let Vegetarianism Grow on You





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek