W najnowszej reklamie PETY wystąpiła ubrana – co w reklamach tej organizacji nie jest częste – znana 82-letnia aktorka Cloris Leachman, ośmiokrotna laureatka nagrody Emmy. Suknia wykonana z kapusty i autorytet wieloletniej wegetarianki (od ponad 40 lat nie je mięsa) mają zachęcić odbiorców do zmiany diety na bezmięsną. – Zacznij poznawać wegetarianizm. To nie musi być ani nagła zmiana ani wieloletnie studiowanie teorii, ale to rodzaj skromnej podróży, która trwa całe życie – mówi Cloris.
PETA przekonuje, że wybór diety wegetariańskiej jest najlepszą rzeczą, którą można zrobić dla własnego zdrowia, bo dieta mięsna, w stosunku do bezmięsnej, podwyższa o 50% prawdopodobieństwo zachorowania na dolegliwości serca. Wegetarianie mają o 40% mniejsze ryzyko zachorowania na nowotwór oraz generalnie mają silniejszy system odpornościowy, dzięki czemu stają się mniej podatni na "zwykłe" choroby, takie jak grypa.
Prezentowany film jest relacją z kulis powstawania reklamy.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy