W najnowszej reklamie PETY wystąpiła ubrana – co w reklamach tej organizacji nie jest częste – znana 82-letnia aktorka Cloris Leachman, ośmiokrotna laureatka nagrody Emmy. Suknia wykonana z kapusty i autorytet wieloletniej wegetarianki (od ponad 40 lat nie je mięsa) mają zachęcić odbiorców do zmiany diety na bezmięsną. – Zacznij poznawać wegetarianizm. To nie musi być ani nagła zmiana ani wieloletnie studiowanie teorii, ale to rodzaj skromnej podróży, która trwa całe życie – mówi Cloris.
PETA przekonuje, że wybór diety wegetariańskiej jest najlepszą rzeczą, którą można zrobić dla własnego zdrowia, bo dieta mięsna, w stosunku do bezmięsnej, podwyższa o 50% prawdopodobieństwo zachorowania na dolegliwości serca. Wegetarianie mają o 40% mniejsze ryzyko zachorowania na nowotwór oraz generalnie mają silniejszy system odpornościowy, dzięki czemu stają się mniej podatni na "zwykłe" choroby, takie jak grypa.
Prezentowany film jest relacją z kulis powstawania reklamy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem