Jury w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno Grand Prix. Triumfy święciły w tym roku projekty kampanii społecznych.
Tegorocznym laureatem Grand Prix konkursu została agencja Saatchi & Saatchi. Jury uhonorowało jej projekt „Życie to nie Facebook”, zamówiony przez Polski Czerwony Krzyż w ramach akcji profilaktyki HIV. Projekt został nagrodzony również w innych kategoriach: zdobył statuetkę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy, został wyróżniony w kategorii Social media i Non-profit.
Walka w kategorii Non-profit toczyła się między trzema kampaniami. W tej kategorii statuetkę Jury przyznało kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis.
Projekt „Do you know Polska?” zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow organizuje wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.goldenarrow.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023