Jury w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno Grand Prix. Triumfy święciły w tym roku projekty kampanii społecznych.
Tegorocznym laureatem Grand Prix konkursu została agencja Saatchi & Saatchi. Jury uhonorowało jej projekt „Życie to nie Facebook”, zamówiony przez Polski Czerwony Krzyż w ramach akcji profilaktyki HIV. Projekt został nagrodzony również w innych kategoriach: zdobył statuetkę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy, został wyróżniony w kategorii Social media i Non-profit.
Walka w kategorii Non-profit toczyła się między trzema kampaniami. W tej kategorii statuetkę Jury przyznało kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis.
Projekt „Do you know Polska?” zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow organizuje wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.goldenarrow.pl
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących