logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kampanie społeczne podbiły Golden Arrow
29.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Kampanie społeczne podbiły Golden Arrow



Jury w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow przyznało 31 wyróżnień, 11 statuetek i jedno Grand Prix. Triumfy święciły w tym roku projekty kampanii społecznych.

Tegorocznym laureatem Grand Prix konkursu została agencja Saatchi & Saatchi. Jury uhonorowało jej projekt „Życie to nie Facebook”, zamówiony przez Polski Czerwony Krzyż w ramach akcji profilaktyki HIV. Projekt został nagrodzony również w innych kategoriach: zdobył statuetkę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy, został wyróżniony w kategorii Social media i Non-profit.

Walka w kategorii Non-profit toczyła się między trzema kampaniami. W tej kategorii statuetkę Jury przyznało kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, którą opracowały wspólnie PZL i Tomek Goldbaum-Wlaziński na zlecenie Fundacji Synapsis. 

Projekt „Do you know Polska?” zrealizowany przez K2 na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych otrzymał statuetkę w kategorii Marketing internetowy – serwis internetowy. 

Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow organizuje wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.goldenarrow.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek