Kolejna edycja Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 zakończona. Rozdanie nagród odbyło się 27 kwietnia w warszawskim Teatrze Dramatycznym. Tytuł agencji roku przyznano Leo Burnett, natomiast reklamodawcą roku, podobnie jak w poprzedniej edycji, została firma Polkomtel.
Kampanie społeczne nagrodzone w konkursie:
Kategoria: REKLAMA DRUKOWANA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON PROFIT
–Srebro
Tytuł pracy: Pępek (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Grey Worldwide Warszawa / Klient: Fundacja Dzieci Niczyje
Podkategoria: REKLAMA OUTDOOR
–Złoto
Tytuł pracy: seria prac Niewidoczni
Agencja: BBDO Warszawa / Klient: Komenda Główna Policji, PZU, KRBRD
Kategoria: REKLAMA PRASOWA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON PROFIT
–Brąz
Tytuł pracy: Komin (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Euro RSCG Poland / Klient: Greenpeace
–Brąz
Tytuł pracy: Czołg
Agencja: DDB Warszawa / Klient: Amnesty International
Kategoria: REKLAMA RADIO
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
–Srebro
Tytuł pracy: „Wyłącz telefon podczas jazdy”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji
Kategoria: TV / CINEMA
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
–Brąz
Tytuł pracy: seria prac „Waza”, „Ulica”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Porozumienie „Dzieci pod Ochrona”
–Srebro
Tytuł pracy: seria „Śmietana”, „Kapcie”, „Wizyta”
Agencja: McCann Erickson Polska / Klient: Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji
Kategoria: MEDIA INTERAKTYWNE
Podkategoria: REKLAMA ONLINE
Organizacje non-profit, akcje charytatywne
–Brąz
Tytuł pracy: Magiczne piersi (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Change Integrated / Klient: Wirtualna Polska
–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
Kategoria: ACTIVE ADVERTISING
Podkategoria: DZIAŁANIA PR
–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
— Srebro
Tytuł pracy: Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada
Agencja: Partner of Promotion / Klient: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii
–Wyróżnienie
Tytuł pracy: RAZEM 89 – społeczne obchody 20-lecia wolności
Koalicja agencji: Rc2, DDB, Tribal DDB, Value Media, BNA / Klient: Inicjatywa RAZEM 89, Fundacja Projekt: Polska
Podkategoria: REKLAMA SPOŁECZNA I NON-PROFIT
–Złoto
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 Live.”
Agencja: San Markos Agencja Reklamowa / Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
–Srebro
Tytuł pracy: Kraty (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Leo Burnett / Klient: Amnesty International
–Brąz
Tytuł pracy: RAZEM 89 – społeczne obchody 20-lecia wolności
Koalicja agencji: Rc2, DDB, Tribal DDB, Value Media, BNA / Klient: Inicjatywa RAZEM 89, Fundacja Projekt: Polska
Podkategoria: DIRECT MARKETING / DIRECT RESPONSE ADVERTISING / BTL
–Złoto
Tytuł pracy: Kalkulator grzechów reklamowych (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Publicis / Klient: UNICEF, Publicis
–Srebro
Tytuł pracy: Magiczne piersi (reklamę prezentujemy obok)
Agencja: Change Integrated / Klient: Wirtualna Polska
Kategoria: ILUSTRACJA
Podkategoria: ANIMACJE I GRY KOMPUTEROWE
–Srebro
Tytuł pracy: Cała Polska Czyta Dzieciom – Strychostrachy (film prezentujemy poniżej)
Postprodukcja: Lunapark / Klient: Fundacja ABC XXI Cała Polska Czyta Dzieciom
Kategoria: MARKETING MIEJSC
–Srebro
Tytuł pracy: Brat PIT w Warszawie
Agencja: FRESH STUDIO / Klient: Urząd Miasta Warszawa
–Brąz
Tytuł pracy: Czas na Bałtyk
Agencja: Agencja Promocji Miast i Regionów / Klient: Pomorska i Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS