Kampania „Embrace Life” została wybrana kampanią społeczną roku 2010 w konkursie „Osocio’s Campaign of 2010” organizowanym przez zaprzyjaźniony z nami blog Osocio.
W uzasadnieniu wyboru członek jury Tim Nudd powiedział: – Cała kategoria kampanii dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego pełna jest widoku krwi, ran i strategii zastraszania. “Embrace Life” bazuje na pięknym, zupełnie innym pomyśle, sprytnie i przejmująco wskazując odbiorcy, że zawsze należy mieć zapięte pasy bezpieczeństwa – nie z powodu chęci utraty życia, ale właśnie z powodu chęci życia. To jedna z najbardziej wzruszających i przekonujących reklam społecznych, jaką kiedykolwiek widziałem. Dodatkowo osiągnęła ogromny sukces jako akcja viralowa. Czego więcej można chcieć od kampanii społecznej?
Kolejne 4 miejsca zajęły kampanie:
2. „Naughty Graffiti”
3. „It Gets Better”
4. „The Majestic Plastic Bag”
5. „The Guide Dog Interviews „
Kampanie oceniali twórcy serwisu Osocio oraz dziesięcioro zaproszonych jurorów, w tym redaktor naczelna portalu kampaniespoleczne.pl. Szczegółowe informacje na temat kampanii i konkursu znajdują się tutaj
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS