3 września organizatorzy Festiwalu Reklamy w Cannes oficjalnie ogłosili odebranie nagrody Brązowego Lwa w kategorii „Prasa” agencji TBWA Paris za kampanię społeczną dotyczącą pogwałcenia praw człowieka w Chinach, przygotowaną dla Amnesty International przed Igrzyskami w Pekinie.
Trzy reklamy (tu je można obejrzeć) „Archery”, „Weightlifting” i „Swimming”, zadeklarowane jako prasowe, nigdy w prasie się nie pojawiły. Wymagany czas emisji reklamy, według regulaminu konkursu, to okres między 1 marca 2007r. a 30 kwietnia 2008r. Zgłoszona reklama nie spełniała tego wymogu.
A dodatkowo – nie została ona zaakceptowana przez Amnesty International, ponieważ zarząd organizacji uznał ją za zbyt brutalną.
shots.net
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji