3 września organizatorzy Festiwalu Reklamy w Cannes oficjalnie ogłosili odebranie nagrody Brązowego Lwa w kategorii „Prasa” agencji TBWA Paris za kampanię społeczną dotyczącą pogwałcenia praw człowieka w Chinach, przygotowaną dla Amnesty International przed Igrzyskami w Pekinie.
Trzy reklamy (tu je można obejrzeć) „Archery”, „Weightlifting” i „Swimming”, zadeklarowane jako prasowe, nigdy w prasie się nie pojawiły. Wymagany czas emisji reklamy, według regulaminu konkursu, to okres między 1 marca 2007r. a 30 kwietnia 2008r. Zgłoszona reklama nie spełniała tego wymogu.
A dodatkowo – nie została ona zaakceptowana przez Amnesty International, ponieważ zarząd organizacji uznał ją za zbyt brutalną.
shots.net
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023