3 września organizatorzy Festiwalu Reklamy w Cannes oficjalnie ogłosili odebranie nagrody Brązowego Lwa w kategorii „Prasa” agencji TBWA Paris za kampanię społeczną dotyczącą pogwałcenia praw człowieka w Chinach, przygotowaną dla Amnesty International przed Igrzyskami w Pekinie.
Trzy reklamy (tu je można obejrzeć) „Archery”, „Weightlifting” i „Swimming”, zadeklarowane jako prasowe, nigdy w prasie się nie pojawiły. Wymagany czas emisji reklamy, według regulaminu konkursu, to okres między 1 marca 2007r. a 30 kwietnia 2008r. Zgłoszona reklama nie spełniała tego wymogu.
A dodatkowo – nie została ona zaakceptowana przez Amnesty International, ponieważ zarząd organizacji uznał ją za zbyt brutalną.
shots.net
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025