Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
Kampania, którą widzą tylko dzieci
Umieszczony na citylightach wizerunek chłopca jest ilustracją do hasła „A veces el maltrato infantil solo es visible para el nino que lo sufre” („Czasem przemoc wobec dzieci jest widoczna wyłącznie dla tego, który jest jej ofiarą”). I taki obraz zobaczą dorośli. Jednak za pomocą druku soczewkowego, umieszczonego na wysokości odpowiadającej perspektywie średniego wzrostu dziesięciolatka, takim i młodszym dzieciom ukaże się także informacja „Si alguien te hace dańo, llamanos y te ayudaremos” („Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń i otrzymasz pomoc”) oraz numer telefonu. Na twarzy bohatera kampanii pojawią się także wyraźne ślady pobicia. Nadawca kampanii, hiszpańska fundacja ANAR, wzięła pod uwagę fakt, że przemoc wobec dzieci najczęściej ma miejsce w najbliższej rodzinie. Dlatego zrealizowana kampania ma dotrzeć do najmłodszych tak, by nawet w obecności dorosłych dać im poczucie anonimowości i zachęcić do podzielenia się swoim problemem.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne