Dorosły i dziecko stoją przed tą samą reklamą. Jednak tylko młody człowiek zobaczy całość przekazu.
Umieszczony na citylightach wizerunek chłopca jest ilustracją do hasła „A veces el maltrato infantil solo es visible para el nino que lo sufre” („Czasem przemoc wobec dzieci jest widoczna wyłącznie dla tego, który jest jej ofiarą”). I taki obraz zobaczą dorośli. Jednak za pomocą druku soczewkowego, umieszczonego na wysokości odpowiadającej perspektywie średniego wzrostu dziesięciolatka, takim i młodszym dzieciom ukaże się także informacja „Si alguien te hace dańo, llamanos y te ayudaremos” („Jeśli ktoś cię krzywdzi, zadzwoń i otrzymasz pomoc”) oraz numer telefonu. Na twarzy bohatera kampanii pojawią się także wyraźne ślady pobicia.
Nadawca kampanii, hiszpańska fundacja ANAR, wzięła pod uwagę fakt, że przemoc wobec dzieci najczęściej ma miejsce w najbliższej rodzinie. Dlatego zrealizowana kampania ma dotrzeć do najmłodszych tak, by nawet w obecności dorosłych dać im poczucie anonimowości i zachęcić do podzielenia się swoim problemem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym