logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  08.12.2011

Kampania atakująca hałasem

Your browser does not support the video tag.


Głośnym dźwiękiem kraksy potraktowali uszy przechodniów twórcy brazylijskiej kampanii. Wyjątkowo irytująca akcja miała przekonać odbiorców do zrezygnowania z rozmów przez telefon podczas jazdy samochodem.

Brazylijska agencja Publicis, przygotowując kampanię „Fright” („Strach”), postanowiła wykorzystać wrażliwość ludzkiego ucha na głośne i nieprzyjemne dźwięki, aby wzmocnić siłę kampanijnego przekazu: „Używanie telefonu komórkowego podczas jazdy zwiększa prawdopodobieństwo wypadku o 400%”. Do słuchu odbiorcom przemówiono przez megafon.

Do przechodniów na ulicy, rozmawiających przez telefon, podchodził ukradkiem mężczyzna i znienacka włączał im blisko ich uszu nagranie zderzających się samochodów. Nie jest dziwne, że większość odbiorców była przerażona i rozdrażniona. Tymczasem właściciel megafonu odwracał się i prezentował (czasami podczas ucieczki) swój podkoszulek z hasłem kampanii: “Dużo gorzej jest, gdy prowadzisz. Telefony komórkowe  i jazda samochodem nie pasują do siebie.”

Kampania została przygotowana w ramach projektu „Reclame: por um mundo melhor” („Reclame: By świat był lepszy”) realizowanego przy okazji telewizyjnego programu „Reclame” w brazylijskiej stacji MultiShow sieci Globosat.
Natalia Ożegalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fright
Czas:
2011.12.1 - 2011.12.7
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Reclame
Media:
Ambient
Wykonawca:
Publicis (Sao Paulo)
Adresaci:
Kierowcy samochodów, osoby korzystające z telefonów komórkowych
Hasło kampani:
It’s a lot worse when driving. Cell phones and driving don’t mix. (Dużo gorzej jest, gdy prowadzisz. Telefony komórkowe i jazda samochodem nie pasują do siebie.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek