logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kammel zachęca do samobadania piersi
06.08.2014
Tematy: Wydarzenia

Kammel zachęca do samobadania piersi



Trwa kampania promująca konkurs „Zostań PiersiBadaczem!”, która ma wyłonić nowych bohaterów bezpłatnej aplikacji do samobadania piersi „Piersibadacze”. Jej ambasadorem został Tomasz Kammel. Sama aplikacja jest częścią kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”, a powstała we współpracy z ING Życie, Partnerem Strategicznym akcji.

PiersiBadacze to bezpłatna aplikacja na smartfony, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni, m.in. Przemysław Saleta, Radek Majdan, Maciek Jachowski, a w tegorocznej edycji również Rafał Brzozowski i Tomasz Ciachorowski. Kolejnych dwóch „instruktorów samobadania” wyłonić ma konkurs. Po wstępnej selekcji filmów, które można przesłać drogą internetową, internauci będą mogli głosować na najbardziej przekonującego „PiersiBadacza wszystkich Polek” (głosowanie od 23 do 29 sierpnia). Zwycięzcę poznamy już 30 sierpnia. Nabór kandydatów prowadzony jest również w „plażowym studiu” zaaranżowanym na Półwyspie Helskim (2-5 sierpnia) oraz na warszawskiej plaży przy klubie Temat Rzeka (9 sierpnia). Szczegóły konkursu oraz aplikacja na systemy Android oraz iOS dostępne są na oficjalnej stronie akcji www.piersibadacze.pl.

Sama aplikacja PiersiBadacze to narzędzie stworzone dla kobiet. My jednak chcieliśmy zaangażować w tę  akcję również mężczyzn. W dużej mierze to oni mają wpływ na swoje kobiety i powinni zadbać o ich zdrowie. Stąd konkurs-casting na nowych PiersiBadaczy, którzy zostaną włączeni do aplikacji już jesienią – podkreśla Marta Maszewska–Danielewicz, dyrektor zespołu komunikacji z klientem ING Życie.

Nowa wersja aplikacji pomaga kobietom określić m.in. optymalny czas na samobadanie piersi oraz ustawić przypomnienie w wybranym przez użytkowniczkę dniu cyklu. Pozwala również na kontrolowanie wagi i współczynnika BMI. W aplikacji można też znaleźć zbiór informacji i zasad związanych z profilaktyką piersi i kobiecym zdrowiem.

Kampania telewizyjna z udziałem Tomasza potrwa od 2 do 16 sierpnia na kanałach TVP. Wspierają ją działania w mediach elektronicznych oraz lokalne rozgłośnie w miejscowościach, w których organizowane są castingi.

Za organizację akcji oraz wykonawstwo aplikacji odpowiedzialne są agencje CAE Agency oraz Fama PR. Partnerem technologicznym jest firma Stermedia. Partnerami akcji są firmy: Pharmaceris, Nestle Health Science i Oknoplast.

Aplikacja PiersiBadacze ma na swoim koncie wygraną w konkursie Mobile Trends Awards 2013, gdzie uznana została za najlepszą aplikację w kategorii „Sport i zdrowie”. Kampania „Rak. To się leczy!” została wyróżniona w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek