Trwa kampania promująca konkurs „Zostań PiersiBadaczem!”, która ma wyłonić nowych bohaterów bezpłatnej aplikacji do samobadania piersi „Piersibadacze”. Jej ambasadorem został Tomasz Kammel. Sama aplikacja jest częścią kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”, a powstała we współpracy z ING Życie, Partnerem Strategicznym akcji.
PiersiBadacze to bezpłatna aplikacja na smartfony, w której samobadania piersi uczą znani mężczyźni, m.in. Przemysław Saleta, Radek Majdan, Maciek Jachowski, a w tegorocznej edycji również Rafał Brzozowski i Tomasz Ciachorowski. Kolejnych dwóch „instruktorów samobadania” wyłonić ma konkurs. Po wstępnej selekcji filmów, które można przesłać drogą internetową, internauci będą mogli głosować na najbardziej przekonującego „PiersiBadacza wszystkich Polek” (głosowanie od 23 do 29 sierpnia). Zwycięzcę poznamy już 30 sierpnia. Nabór kandydatów prowadzony jest również w „plażowym studiu” zaaranżowanym na Półwyspie Helskim (2-5 sierpnia) oraz na warszawskiej plaży przy klubie Temat Rzeka (9 sierpnia). Szczegóły konkursu oraz aplikacja na systemy Android oraz iOS dostępne są na oficjalnej stronie akcji www.piersibadacze.pl.
Sama aplikacja PiersiBadacze to narzędzie stworzone dla kobiet. My jednak chcieliśmy zaangażować w tę akcję również mężczyzn. W dużej mierze to oni mają wpływ na swoje kobiety i powinni zadbać o ich zdrowie. Stąd konkurs-casting na nowych PiersiBadaczy, którzy zostaną włączeni do aplikacji już jesienią – podkreśla Marta Maszewska–Danielewicz, dyrektor zespołu komunikacji z klientem ING Życie.
Nowa wersja aplikacji pomaga kobietom określić m.in. optymalny czas na samobadanie piersi oraz ustawić przypomnienie w wybranym przez użytkowniczkę dniu cyklu. Pozwala również na kontrolowanie wagi i współczynnika BMI. W aplikacji można też znaleźć zbiór informacji i zasad związanych z profilaktyką piersi i kobiecym zdrowiem.
Kampania telewizyjna z udziałem Tomasza potrwa od 2 do 16 sierpnia na kanałach TVP. Wspierają ją działania w mediach elektronicznych oraz lokalne rozgłośnie w miejscowościach, w których organizowane są castingi.
Za organizację akcji oraz wykonawstwo aplikacji odpowiedzialne są agencje CAE Agency oraz Fama PR. Partnerem technologicznym jest firma Stermedia. Partnerami akcji są firmy: Pharmaceris, Nestle Health Science i Oknoplast.
Aplikacja PiersiBadacze ma na swoim koncie wygraną w konkursie Mobile Trends Awards 2013, gdzie uznana została za najlepszą aplikację w kategorii „Sport i zdrowie”. Kampania „Rak. To się leczy!” została wyróżniona w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013 w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024