Kamienny balonik
Balonik z kamienia nie uniesie się w powietrzu. Wiedzą o tym szczególnie te dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą, tak jak inne, czerpać radości z codziennych zabaw.
Sposób na przedstawienie nieszczęśliwego dzieciństwa bez pokazywania aktów przemocy, jej bezpośrednich efektów i dokumentacji rzeczywistego cierpienia, delikatnie i wymownie prezentuje kampania włoskiej organizacji Centro di Aiuto al Bambino Maltrattato e alla Famiglia in Crisi (Centrum dla dzieci wykorzystywanych i rodzin w sytuacjach kryzysowych) prowadzona w październiku br.
Dziewczynka na reklamie zamiast lekkiego balona trzyma w ręku duży, przypominający go kształtem kamień, który zamiast wzbić się w powietrze, sprowadzi je na ziemię.
Twórcy kampanii chcą zadbać o lepsze dzieciństwo dla poszkodowanych najmłodszych członków rodzin i polecają swoja pomoc: „CAF przywraca wykorzystywanym dzieciom lekkość dzieciństwa”. Dzieci opuszczone, wykorzystywane i doświadczające przemocy nie potrafią być na co dzień tak radosne, jak ich nieznający tych problemów rówieśnicy.
CAF działa od 1979 roku jako pierwsze we Włoszech centrum badań i przeciwdziałaniu problemowi znęcania się nad dziećmi. Kampania powstała w 30-lecie istnienia Centrum, a do jej stworzenia zaangażowała się pro bono mediolańska agencja Grey.
D.Lewandowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?