Kamera zamiast broni !
Kampania ,,Make Films Not Wars” skierowana przeciw działaniom zbrojnym w Syrii, wspiera inicjatywę UNICEF, zwracając uwagę na problem, który wymaga aktywnych postaw obywatelskich. Do projektu przyłączyła się plejada polskich gwiazd: Agata Kulesza, Marysia Sadowska, Bartek Konopka, Magdalena Popławska, Dawid Ogrodnik, Michał Żurawski, Bodo Kox, Aleksandra Popławska, Jan Holoubek, Radek Ładczuk oraz Ewa Błaszczyk.
Ich zdjęcia można obejrzeć na stronie kampanii: www.makefilmsnotwar.pl
Dzisiaj rusza zainicjowana przez nas kampania Make Films Not War. To oddolna inicjatywa, która ma na celu wsparcie działań UNICEF Poland w Syrii. Każdy z Was może pomóc. Wejdź na www.makefimsnotwar.pl i zobacz jakie to proste!Kampanię wsparli: Agata Kulesza, Marysia Sadowska, Bartek Konopka, Magdalena Popławska, Dawid Ogrodnik, Michał Żurawski, Bodo Kox, Aleksandra Popławska, Jan Holoubek, Radek Ladczuk oraz Ewa Błaszczyk (strona fanowska)Szczególne podziękowania dla:Katarzyna Rykaczewska, ZAZU, Uchostudio, Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Magazyn FilmproDziękujemy!
Opublikowany przez Timecode Film Production Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
Współczesny świat próbuje walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka, ale efekty tej walki cały czas nie są wystarczające…(…) Niezależnie od źródła konfliktu interwencja zbrojna jest zawsze najgorszym z możliwych rozwiązań, gdyż niesie za sobą śmierć niewinnych ludzi. Wojna w Syrii trwa już od siedmiu lat. Cierpią dzieci, które nie mają dostępu do szkół, opieki zdrowotnej ani odpowiednich warunków do życia i prawidłowego rozwoju. – apelują inicjatorzy akcji, na oficjalnej stronie http://www.makefilmsnotwar.pl/.
W ramach kampanii, za jaką odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, powstał krótki animowany spot, zachęcający do zajmowania aktywnych postaw obywatelskich.
Opublikowany przez Timecode Film Production Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
– Jest to szczególnie ważne, by w końcu uświadomić opinie publiczną o obecnej sytuacji w Syrii, która od 7 lat przeraża w skutkach. Dlatego też, jak podkreśla Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production- taka inicjatywa może choć w niewielkim stopniu przyczynić się do poprawy losu ofiar wojny. (…) To ważne, by walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka. Wszystko po to, by poziom terroryzmu zaczął maleć, a liczba państw wolnych od uwikłań wzrastać – przekonują organizatorzy.
Opublikowany przez Timecode Film Production Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
Dodatkowo, w ramach kampanii powstały torby, zaprojektowane we współpracy z marką ZAZU i ilustratorką Agą Pietrzykowską . Dochód z zakupu limitowanej serii torby przeznaczony jest na rzecz dzieci z Syrii. Darowizny można przekazać wspierając UNICEF Polska poprzez stronę: www.unicef.pl/makefilmsnotwar
Szczegóły znajdują się na stronie kampanii: www.makefilmsnotwar.pl
Opublikowany przez Timecode Film Production Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie