Urząd Miasta Sao Paulo w sierpniu br. zainicjował kampanię „Don’t drink and drive” przestrzegającą przed jazdą samochodem po wypiciu alkoholu. Argumentem nadawcy jest to, że skutki jazdy w stanie nietrzeźwym mogą być gorsze niż dolegliwości zdrowotne następnego dnia – kac będzie niczym w porównaniu z uczuciem żalu i wyrzutami sumienia oraz ranami wymagającymi chirurgicznego leczenia i rujnującymi wakacyjne plany (There is something worst than a hangover on the following morning: regret).
Z przekazem kampanii trudno się nie zgodzić, szkoda, że layouty reklamowe (szczególnie z surferem i kobietą na plaży) są dość trudne do rozszyfrowania. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Lua Branca.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika