Urząd Miasta Sao Paulo w sierpniu br. zainicjował kampanię „Don’t drink and drive” przestrzegającą przed jazdą samochodem po wypiciu alkoholu. Argumentem nadawcy jest to, że skutki jazdy w stanie nietrzeźwym mogą być gorsze niż dolegliwości zdrowotne następnego dnia – kac będzie niczym w porównaniu z uczuciem żalu i wyrzutami sumienia oraz ranami wymagającymi chirurgicznego leczenia i rujnującymi wakacyjne plany (There is something worst than a hangover on the following morning: regret).
Z przekazem kampanii trudno się nie zgodzić, szkoda, że layouty reklamowe (szczególnie z surferem i kobietą na plaży) są dość trudne do rozszyfrowania. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Lua Branca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”