logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Pomoc społeczna
   ──────  29.03.2012

Jutro w pudełku

Your browser does not support the video tag.


Niesamowite produkty, które można kupić w tym wyjątkowym sklepie… nie istnieją. Sklepik „Tomorrow In a Box” (Jutro w pudełku) oferuje m.in. kosz produkujący prażoną kukurydzę i odrzutowy plecak, a autorami takich wynalazków są dzieci.

Kampania agencji JWT realizowana pod hasłem „Imaginary products. A new way to help.” (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.) zachęca do wsparcia finansowego najmłodszych mieszkańcow brazylijskich faweli, którymi opiekuje się nadawca akcji, organizacja Florescer. Klient kupuje wymyślony przez dziecko produkt, a w zamian otrzymuje obrazek, który może umieścić np. na portalu społecznościowym. Darczyńca daje w ten sposób znać znajomym co kupił i jednocześnie promuje akcję.

Klienci „sklepu” nagradzają pomysłowość i kreatywność młodych podopiecznych. Hasła, które pojawiają się podczas promocyjnego klipu, takie jak Bazyliony wymyślonych produktów sprzedanych naprawdę, odwołują się do dziecięcych neologizmów i podnosząc wiarygodność przekazu.

Strona www sklepu: tomorrowinabox.com.br
Filip Jędruch


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tomorrow in a Box
Czas:
2012.3.24
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Florescer
Media:
Internet
Wykonawca:
JWT Brazil
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Imaginary products. A new way to help. (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek