logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jutro w pudełku
29.03.2012
Tematy: Kampanie, Brazylia, Pomoc społeczna

Jutro w pudełku

Your browser does not support the video tag.


Niesamowite produkty, które można kupić w tym wyjątkowym sklepie… nie istnieją. Sklepik „Tomorrow In a Box” (Jutro w pudełku) oferuje m.in. kosz produkujący prażoną kukurydzę i odrzutowy plecak, a autorami takich wynalazków są dzieci.

Kampania agencji JWT realizowana pod hasłem „Imaginary products. A new way to help.” (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.) zachęca do wsparcia finansowego najmłodszych mieszkańcow brazylijskich faweli, którymi opiekuje się nadawca akcji, organizacja Florescer. Klient kupuje wymyślony przez dziecko produkt, a w zamian otrzymuje obrazek, który może umieścić np. na portalu społecznościowym. Darczyńca daje w ten sposób znać znajomym co kupił i jednocześnie promuje akcję.

Klienci „sklepu” nagradzają pomysłowość i kreatywność młodych podopiecznych. Hasła, które pojawiają się podczas promocyjnego klipu, takie jak Bazyliony wymyślonych produktów sprzedanych naprawdę, odwołują się do dziecięcych neologizmów i podnosząc wiarygodność przekazu.

Strona www sklepu: tomorrowinabox.com.br
Filip Jędruch



Nazwa kampanii:
Tomorrow in a Box
Czas:
2012.3.24
Nadawca:
Florescer
Media:
Internet
Wykonawca:
JWT Brazil
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Imaginary products. A new way to help. (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek