Niesamowite produkty, które można kupić w tym wyjątkowym sklepie… nie istnieją. Sklepik „Tomorrow In a Box” (Jutro w pudełku) oferuje m.in. kosz produkujący prażoną kukurydzę i odrzutowy plecak, a autorami takich wynalazków są dzieci.
Kampania agencji JWT realizowana pod hasłem „Imaginary products. A new way to help.” (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.) zachęca do wsparcia finansowego najmłodszych mieszkańcow brazylijskich faweli, którymi opiekuje się nadawca akcji, organizacja Florescer. Klient kupuje wymyślony przez dziecko produkt, a w zamian otrzymuje obrazek, który może umieścić np. na portalu społecznościowym. Darczyńca daje w ten sposób znać znajomym co kupił i jednocześnie promuje akcję.
Klienci „sklepu” nagradzają pomysłowość i kreatywność młodych podopiecznych. Hasła, które pojawiają się podczas promocyjnego klipu, takie jak Bazyliony wymyślonych produktów sprzedanych naprawdę, odwołują się do dziecięcych neologizmów i podnosząc wiarygodność przekazu.
Strona www sklepu: tomorrowinabox.com.br
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów