Niesamowite produkty, które można kupić w tym wyjątkowym sklepie… nie istnieją. Sklepik „Tomorrow In a Box” (Jutro w pudełku) oferuje m.in. kosz produkujący prażoną kukurydzę i odrzutowy plecak, a autorami takich wynalazków są dzieci.
Kampania agencji JWT realizowana pod hasłem „Imaginary products. A new way to help.” (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.) zachęca do wsparcia finansowego najmłodszych mieszkańcow brazylijskich faweli, którymi opiekuje się nadawca akcji, organizacja Florescer. Klient kupuje wymyślony przez dziecko produkt, a w zamian otrzymuje obrazek, który może umieścić np. na portalu społecznościowym. Darczyńca daje w ten sposób znać znajomym co kupił i jednocześnie promuje akcję.
Klienci „sklepu” nagradzają pomysłowość i kreatywność młodych podopiecznych. Hasła, które pojawiają się podczas promocyjnego klipu, takie jak Bazyliony wymyślonych produktów sprzedanych naprawdę, odwołują się do dziecięcych neologizmów i podnosząc wiarygodność przekazu.
Strona www sklepu: tomorrowinabox.com.br
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food