Niesamowite produkty, które można kupić w tym wyjątkowym sklepie… nie istnieją. Sklepik „Tomorrow In a Box” (Jutro w pudełku) oferuje m.in. kosz produkujący prażoną kukurydzę i odrzutowy plecak, a autorami takich wynalazków są dzieci.
Kampania agencji JWT realizowana pod hasłem „Imaginary products. A new way to help.” (Wymyślone produkty. Nowy sposób na pomaganie.) zachęca do wsparcia finansowego najmłodszych mieszkańcow brazylijskich faweli, którymi opiekuje się nadawca akcji, organizacja Florescer. Klient kupuje wymyślony przez dziecko produkt, a w zamian otrzymuje obrazek, który może umieścić np. na portalu społecznościowym. Darczyńca daje w ten sposób znać znajomym co kupił i jednocześnie promuje akcję.
Klienci „sklepu” nagradzają pomysłowość i kreatywność młodych podopiecznych. Hasła, które pojawiają się podczas promocyjnego klipu, takie jak Bazyliony wymyślonych produktów sprzedanych naprawdę, odwołują się do dziecięcych neologizmów i podnosząc wiarygodność przekazu.
Strona www sklepu: tomorrowinabox.com.br
Filip Jędruch
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem