Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 10.02.2015
Język, który rozumieją wszyscy
Z Indii, Białorusi, Nigerii czy Polski – bohaterowie spotu wspólnie się zgodzili co do tego, że język miłości to jedyny język, który rozumieją wszyscy. Zachęcają też do przekazania 1% podatku na działalność Hospicjum Cordis i działającego przy nim Śląskiego Dziecięcgo Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach. Placówki otaczają opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka.
Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy. Hospicjum Dziecięce organizują także letnie i zimowe kolonie dla chorych i osieroconych dzieci.
Nazwa kampanii:
Podaruj nam 1% Twojego dobra Hospicjum Cordis POMOC BEZ GRANIC
Czas:
2015.2.1 - 2015.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Hospicjum Cordis, Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Katowicach
Media:
Spoty w kinach studyjnych, billboardy, plakaty
Wykonawca:
Społeczne Towarzystwo Hospicjum Cordis
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca