Jedna droga, a dwie zupełnie różne perspektywy – całość niczym iluzja optyczna. Za zagubienie odbiorców tej kreacji odpowiedzialni są kierowcy, którzy prowadzą pod wpływem narkotyków.
Narkotyki całkowicie zmieniają perspektywę: „If you drive on drugs, you’re out of your mind” (Jeśli kierujesz pod wpływem narkotyków, nie jesteś sobą).
Kampania, przygotowana przez agencję reklamową Grey z Melbourne, ma na celu zniechęcenie kierowców do siadania za kierownicę przede wszystkim pod wpływem marihuany. Jej posiadanie w Autralii nie jest zabronione, dlatego zdarza się, że kierowcy prowadzą „pod wpływem”. Australijska organizacja TAC – nadawca kampanii – zajmuje się wypłacaniem odszkodowań ofiarom wypadków samochodowych.
Sebastian Truszkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia