Jedna droga, a dwie zupełnie różne perspektywy – całość niczym iluzja optyczna. Za zagubienie odbiorców tej kreacji odpowiedzialni są kierowcy, którzy prowadzą pod wpływem narkotyków.
Narkotyki całkowicie zmieniają perspektywę: „If you drive on drugs, you’re out of your mind” (Jeśli kierujesz pod wpływem narkotyków, nie jesteś sobą).
Kampania, przygotowana przez agencję reklamową Grey z Melbourne, ma na celu zniechęcenie kierowców do siadania za kierownicę przede wszystkim pod wpływem marihuany. Jej posiadanie w Autralii nie jest zabronione, dlatego zdarza się, że kierowcy prowadzą „pod wpływem”. Australijska organizacja TAC – nadawca kampanii – zajmuje się wypłacaniem odszkodowań ofiarom wypadków samochodowych.
Sebastian Truszkowski
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów