logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jeszcze tylko jedna partyjka
18.02.2010
Tematy: Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Jeszcze tylko jedna partyjka



Stawka w grze rośnie – najpierw to symboliczna ilość pieniędzy, potem coraz większe kwoty, w końcu – rzeczy i osoby najdroższe. Ministerstwo Zdrowia Quebeku zleciło agencji lg2 wykonanie kreacji do kampanii informacyjnej uczulającej potencjalnych hazardzistów na dalekosiężne skutki nałogu. Plakaty imitujące stół do gry w karty, przy którym akurat rozgrywa się partia pokera, pojawiły się w Quebecu w lutym 2010 roku. Zamiast zielonego obrusu i stosu banknotów – dzieci lepią bałwana i kobieta z dzieckiem wsiada do auta. “Vous avez trop à perdre” („Masz za dużo do stracenia”) – tłumaczy hasło. Grając w pokera, można stracić więcej, niż pieniądze. Stawką w grze tak naprawdę jest to, co najcenniejsze – szczęście rodzinne.

Pierwsze kasyno pojawiło się w Quebecu w 1993 roku. Wraz z nim powstało wiele instytucji chroniących graczy przed popadaniem w hazardowy nałóg, m.in. Information and Referral Centre of Greater Montreal. Dla niektórych hazard już dawno przestał być jedynie grą. Jak podaje ta instytucja, około 2% graczy to hazardziści.

Information and Referral Centre of Greater Montreal za główny cel stawia sobie pomoc nałogowym graczom poprzez udzielanie potrzebnych informacji, oferując wsparcie ekspertów i konsultacje.

Plakaty informacyjne odsyłają nałogowych hazardzistów i ich najbliższych po pomoc, podając numer telefonu i adres strony internetowej organizacji. 24-godzinny telefon zaufania dostępny jest dla hazardzistów 7 dni w tygodniu.
M. Danielewicz



Nazwa kampanii:
Gambling: Help and Referral
Czas:
2010.2.6 - 2010.2.28
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia Quebeku, Information and Referral Centre of Greater Montreal
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
Lg2
Adresaci:
Hazardziści i ich najbliżsi
Hasło kampani:
Vous avez trop à perdre (Masz za dużo do stracenia)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek