Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Organizacje pozarządowe / NGO
Jesz? Nie jedź!
Niewiele trzeba, by stracić koncentrację za kierownicą. O niebezpieczeństwie równoczesnego rozmawiania przez telefon i prowadzenia samochodu ostrzegają nas dziesiątki kampanii społecznych. Niewiele mówi się jednak o tym, że podobne ryzyko wiąże się z równoczesnym prowadzeniem pojazdu i spożywaniem posiłków.
Kampania zrealizowana na zamówienie The Insurance Brokers Association of Canada przypomina o tym w prosty i dosadny sposób: gdy coś konsumujesz, nie masz przed oczami drogi, tylko jedzenie.
Nazwa kampanii:
Fries
Czas:
2020.11.26
Nadawca:
Insurance Brokers Association of Canada
Media:
print
Wykonawca:
Agency59, Toronto, Canada
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie