────── 15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
Niewiele trzeba, by stracić koncentrację za kierownicą. O niebezpieczeństwie równoczesnego rozmawiania przez telefon i prowadzenia samochodu ostrzegają nas dziesiątki kampanii społecznych. Niewiele mówi się jednak o tym, że podobne ryzyko wiąże się z równoczesnym prowadzeniem pojazdu i spożywaniem posiłków.
Kampania zrealizowana na zamówienie The Insurance Brokers Association of Canada przypomina o tym w prosty i dosadny sposób: gdy coś konsumujesz, nie masz przed oczami drogi, tylko jedzenie.
Nazwa kampanii:
Fries
Czas:
2020.11.26
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Insurance Brokers Association of Canada
Media:
print
Wykonawca:
Agency59, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni