────── 15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
Niewiele trzeba, by stracić koncentrację za kierownicą. O niebezpieczeństwie równoczesnego rozmawiania przez telefon i prowadzenia samochodu ostrzegają nas dziesiątki kampanii społecznych. Niewiele mówi się jednak o tym, że podobne ryzyko wiąże się z równoczesnym prowadzeniem pojazdu i spożywaniem posiłków.
Kampania zrealizowana na zamówienie The Insurance Brokers Association of Canada przypomina o tym w prosty i dosadny sposób: gdy coś konsumujesz, nie masz przed oczami drogi, tylko jedzenie.
Nazwa kampanii:
Fries
Czas:
2020.11.26
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Insurance Brokers Association of Canada
Media:
print
Wykonawca:
Agency59, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka