────── 15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
Niewiele trzeba, by stracić koncentrację za kierownicą. O niebezpieczeństwie równoczesnego rozmawiania przez telefon i prowadzenia samochodu ostrzegają nas dziesiątki kampanii społecznych. Niewiele mówi się jednak o tym, że podobne ryzyko wiąże się z równoczesnym prowadzeniem pojazdu i spożywaniem posiłków.
Kampania zrealizowana na zamówienie The Insurance Brokers Association of Canada przypomina o tym w prosty i dosadny sposób: gdy coś konsumujesz, nie masz przed oczami drogi, tylko jedzenie.
Nazwa kampanii:
Fries
Czas:
2020.11.26
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Insurance Brokers Association of Canada
Media:
print
Wykonawca:
Agency59, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.03.2021
82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
26.02.2021
Ruszył portal Onkorodzice.pl
-
26.02.2021
Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
25.02.2021
Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych