W tegorocznej 13. edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły w kategorii „Reklama społeczna” nagrodzono następujące agencje:
Złoty Orzeł:
Dla agencji Sparing Communication Group za kampanię „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” realizowaną dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Wyróżnienie:
Dla agencji Kolman Advertising za kampanię „Rówieśnicy” realizowaną dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi.
Nominacja:
Dla agencji Orangeblue za kampanię „Zerwijmy łańcuchy” realizowaną dla magazynu „Mój pies”
Grand Prix Festiwalu otrzymała agencja Just za kampanię „Autorytety” dla Grupy Żywiec.
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły jest najstarszą w Polsce imprezą tego typu. Od 1998 roku, Złote Orły wyróżniają i promują najlepsze polskie reklamy oraz ich twórców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach