W tegorocznej 13. edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły w kategorii „Reklama społeczna” nagrodzono następujące agencje:
Złoty Orzeł:
Dla agencji Sparing Communication Group za kampanię „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” realizowaną dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Wyróżnienie:
Dla agencji Kolman Advertising za kampanię „Rówieśnicy” realizowaną dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi.
Nominacja:
Dla agencji Orangeblue za kampanię „Zerwijmy łańcuchy” realizowaną dla magazynu „Mój pies”
Grand Prix Festiwalu otrzymała agencja Just za kampanię „Autorytety” dla Grupy Żywiec.
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły jest najstarszą w Polsce imprezą tego typu. Od 1998 roku, Złote Orły wyróżniają i promują najlepsze polskie reklamy oraz ich twórców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS