logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jest ich tyle, ile liter w tym zda…
30.07.2014
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Ekologia i środowisko

Jest ich tyle, ile liter w tym zda…



Dramatyczny apel zamknięty jest w niedokończonym zdaniu.

Czarne tło zapełnione białymi znakami, układającymi się w lakoniczne stwierdzenie: "There are as many Maui’s dolphins as there are letters in this sente…" ( "Populacja delfinów Maui liczy tyle, ile jest liter w tym zdan…”). Napis urywa się, bo dokończony zawierałby więcej liter niż wynosi liczba najmniejszych delfinów świata. Pięćdziesiąt pięć – dokładnie tyle osobników pozostało na wolności w okolicy Nowej Zelandii. Kampania sugeruje, że kolejne litery mogą znikać nadal – tak, jak sukcesywnie zmniejsza się liczebność delfinów, ktore padają ofiarą przyłowów.

WWF próbuje je ratować, przeprowadzając akcję "The Last 55" ( "Ostatnich Pięćdziesięciu Pięciu”). Ma ona zwrócić uwagę na katastrofalną sytuację ssaków i spróbować ocalić gatunek, który za kilkadziesiąt może całkowicie zniknąć z zachodnich wybrzeży nowozelandzkiej Wyspy Północnej. By pomóc, wystarczy podpisać petycję skierowaną do władz Nowej Zelandii.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy z Nowej Zelandii.

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
The Last 55
Czas:
2014.8.5
Nadawca:
WWF New Zealand
Media:
Prasa
Wykonawca:
Ogilvy New Zealand
Adresaci:
Osoby zainteresowane ekologią i środowiskiem, ekolodzy, obywatele Nowej Zelandii
Hasło kampani:
There are as many Maui's dolphins as there are letters in this sente... (Populacja delfinów Maui liczy tyle, ile jest liter w tym zdan...)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek