Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
Jeśli ty nie kupisz, one nie zginą
Jeśli ty nie kupisz, one nie zginą. Ta wręcz trywialna reguła została ukazana za pomocą trzech prostych, nie wymagających komentarza printów.
Choć kampania If you don’t buy, they won’t die powstała pięć lat temu, jej przesłanie okazuje się uniwersalne i ponadczasowe.
Nazwa kampanii:
If you don't buy, they won't die.
Czas:
2017.5
Nadawca:
IFAW
Media:
print
Wykonawca:
alternative, Dubai, UAE
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?