Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
────── 06.07.2022
Jeśli ty nie kupisz, one nie zginą
Jeśli ty nie kupisz, one nie zginą. Ta wręcz trywialna reguła została ukazana za pomocą trzech prostych, nie wymagających komentarza printów.
Choć kampania If you don’t buy, they won’t die powstała pięć lat temu, jej przesłanie okazuje się uniwersalne i ponadczasowe.
Nazwa kampanii:
If you don't buy, they won't die.
Czas:
2017.5
Tematy:
Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
IFAW
Media:
print
Wykonawca:
alternative, Dubai, UAE
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon