Ruszyła druga odsłona kampanii „Jaki ślad zostawisz po sobie?” realizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Państwowej Inspekcji Pracy. Kampania realizowana w ramach programu „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”, dotyczy bezpieczeństwa pracy na wysokościach.
W jesiennej odsłonie, spoty telewizyjne są emitowane od 1 listopada do 1 grudnia w TVP 1, TVP 2 i TVP 3, TVN, TVN24, Polsacie i TVP4.
Badania ewaluacyjne (TNS OBOP) pierwszej emisji kampanii wskazują, że 47% respondentów z grupy docelowej, którzy zetknęli się z przekazem, zadeklarowało przekonanie do wzmożonej czujności przy pracy na wysokościach. Zasięg kampanii trafił do ponad 45% robotników pomiędzy 20 a 45 rokiem życia.
W ramach kampanii Państwowa Inspekcja Pracy prowadzi kontrole na budowach, szkolenia, poradnictwo, program prewencyjny dla małych firm budowlanych, seminaria dla środowisk projektantów i inwestorów, lekcje dla uczniów szkół zawodowych i techników.
Strona kampanii: www.bezupadku.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS