logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Jego pierwszy irokez
08.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Litwa

Jego pierwszy irokez



Oto rzeczywistość typowego nastolatka: gitara, plakaty na ścianach i ogromna potrzeba, by coś się zmieniło. Na początek może być fryzura, ale – jak wiadomo – w ślad za wyglądem podążają również inne życiowe kwestie.

Kampania społeczna A Taste For Life w prosty, ale wyjątkowo sugestywny sposób ukazuje doniosłą rolę rodziców w kształtowaniu pierwszych dorosłych wyborów dziecka i mądrym asystowaniu w procesie ich dojrzewania. Dane przytoczone w finale filmu dają zaś do myślenia, jak niewiele trzeba, by proces ten został nieodwołalnie zaburzony:

https://video.adsoftheworld.com/k5aq85xulawvmfzhs737k6zbma7b.mp4

Wysokie wskaźniki spożycia alkoholu to problem, z którym Litwa zmaga się od lat. I chociaż ogólne spożycie alkoholu spada, wciąż utrzymują się tam niepokojące trendy: co siódme dziecko poznaje alkohol w domu – przez własną rodzinę. Praktyka ta często jest postrzegana jako „bezpieczny” sposób „oswajania” dzieci z alkoholem, ale – jak pokazują badania – zaangażowanie rodziców w pierwszy drink córki lub syna wcale nie zmniejsza ryzyka późniejszych problemów z uzależnieniem. Powyższy film przypomina, że z nastolatkiem można dzielić o wiele więcej niż pierwszą szklankę lub kieliszek.

txt: Dorota Chrobak

alkohol młodzież film Litwa inicjacja alkoholowa


Nazwa kampanii:
A Taste For Life
Czas:
2025.6
Nadawca:
Vilnius City Municipality • Planet Youth • Vilnius sveikiau
Media:
film
Wykonawca:
autoriai | creative agency, Lithuania





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek