────── 28.11.2010
Jedzenie-więzienie
Nic nadzwyczajnego nie ma w trzymaniu noża i widelca, jednak mrok z którego wyłaniają się zaciśnięte dłonie i stanowczość, z jaką trzymane są sztućce – niczym kraty więzienne – ilustrują gniew i bezsilność bohaterki zdjęcia.
Organizacja Beitech, zajmująca się zaburzeniami psychicznymi, które skutkują anoreksją i bulimią, pod koniec 2010 roku prowadziła kampanię „Set them free” ("Uwolnij je") na rzecz pomocy chorym. Reklama miała uświadomić, że anoreksja dotyczy nie tylko stadium skrajnego wychudzenia, ale zaczyna się dużo wcześniej, a więc warto być czujnym na pierwsze sygnały złego samopoczucia i nasilającej się niechęci do jedzenia.
Szkoda, że kampania nie dostarczyła informacji, jak można pomóc anorektyczkom.
Nazwa kampanii:
Against Anorexia
Czas:
2010.11.21
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Beitech
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Mccann Erickson (Tel Aviv)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Set Them Free
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka