logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Jedno na dziesięć
06.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Jedno na dziesięć



We Francji jedno na dziesięcioro dzieci pada ofiarą znęcania się. To ogromna liczba, niestety, mało kto zdaje sobie sprawę ze skali problemu.

By uzmysłowić powagę sytuacji BURGER KING®, przy współpracy z organizacją charytatywną Les Papillons, zainicjował niecodzienną akcję, wykorzystującą logotyp, media społecznościowe oraz infrastrukturę sieci – w tym neony, stoliki, opakowania na frytki, etc. Wszystko zaczęło się od ostatniej litery w logo BURGER KING®, która we wszystkich mediach cyfrowych stała się szara. Następnie w restauracjach na każde dziesięć stolików, każde dziesięć kas samoobsługowych, dziesięć torebek etc., jedno podmieniono na szare. Działaniom towarzyszyło hasło: „Jeden szary obiekt na dziesięć jest zauważalny. Jedno dziecko na dziesięć, będące ofiarą znęcania, zauważalne jest znacznie mniej”:

Oprócz podnoszącej świadomość kampanii, BURGER KING® przekazał cały dochód ze sprzedaży menu King Junior w dniu 9 listopada 2023 roku na rzecz organizacji pozarządowej Les Papillons, której celem statutowym jest walka ze znęcaniem się nad dziećmi:

Kampania została ściśle zintegrowana z kalendarzem „świąt” antyprzemocowych – Międzynarodowym Dniem Przeciwko Przemocy i Nękaniu w Szkole (International Day Against Violence and Bullying at School), obchodzonym w pierwszy czwartek listopada (tegoroczna edycja wypadła 2 listopada 2023) oraz obchodzonym tydzień później, w drugi czwartek listopada we Francji Narodowym Dniem Przeciwko Przemocy i Nękaniu w Szkole (tegoroczna edycja 9 listopada 2023).

Więcej na temat organizacji Les Papillons znajduje się na: https://www.associationlespapillons.org/

NGO dzieci młodzież walka z przemocą konsumpcjonizm konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Francja integrated experiential


Nazwa kampanii:
Les Papillons
Czas:
2023.11.8 - 2023.11.9
Nadawca:
BURGER KING® France
Media:
experiential, integrated
Wykonawca:
Buzzman, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek