logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jedna strona zmienia świat
05.04.2011
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Jedna strona zmienia świat



Czytelnik jednym ruchem ręki – przewracając stronę trzymanej w ręku gazety – może „zmienić świat”: przywrócić wolność niesłusznie uwięzionemu i ukarać oprawcę. Umożliwia mu to interaktywna reklama prasowa stworzona dla Amnesty International przez agencję Colenso BBD.

Od 50 lat, tysiące niesłusznie uwięzionych na całym świecie może liczyć na pomoc Amnesty International. Organizacja, świętując w tym roku rocznicę powstania, wciąż szuka nowych sposobów dotarcia do odbiorców. Szczególny nacisk w swoich kampaniach kładzie na fakt, że niesienie pomocy ofiarom łamania praw człowieka nie musi wiązać się z wielkim wysiłkiem.

Dlatego kampania "Free the innocent and imprison the guilty" cechuje się prostotą i podkreśla prostotę. Uwagę odbiorców może dodatkowo zwrócić pomysłowość kampanii, która w dobie postępu technicznego przejawia się raczej w kampaniach internetowych, a coraz rzadziej w prasie.
T.Karwat-Seko



Nazwa kampanii:
Free the innocent and imprison the guilty
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.30
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Prasa
Wykonawca:
Colenso BBDO (Auckland)
Adresaci:
Członkowie i sympatycy Amnesty International, czytelnicy prasy
Hasło kampani:
Free the innocent and imprison the guilty (Uwolnij niewinnego, ukarz winnego)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek