logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
   ──────  26.04.2008

Jeden procent podatku – sto procent wolności



Stop przemocy wobec kobiet, Stop karze śmierci, Jeden procent podatku – 100% wolności – to hasła kampanii Amnesty International na rzecz 1%. Uzyskane w ten sposób fundusze przeznaczy na działania propagujące prawa człowieka.

W Polsce Stowarzyszenie Amnesty International powstało w 1989 r. Od 1991 roku w sposób zorganizowany uczestniczy w światowych kampaniach AI i podejmuje edukację na rzecz praw człowieka. Podejmuje działania zmierzające do przeciwstawiania się poważnym naruszeniom prawa każdego człowieka do fizycznej i psychicznej integralności, do wolności sumienia i wypowiedzi, oraz do traktowania wolnego od dyskryminacji. Działania te prowadzone są w szerszym kontekście promowania wszystkich praw człowieka.

Główne cele działań AI:
– uwolnienie wszystkich więźniów sumienia;
– zapewnienie wszystkim więźniom politycznym bezzwłocznego i rzetelnego procesu sądowego;
– zniesienie kary śmierci, tortur oraz innych form okrutnego, nieludzkiego bądź poniżającego traktowania;
– położenie kresu pozasądowym egzekucjom oraz "zaginięciom";
– walka z bezkarnością poprzez pociągnięcie do odpowiedzialności sprawców naruszeń praw człowieka zgodnie ze standardami międzynarodowymi.

Aby móc działać bezstronnie Amnesty International nie przyjmuje pieniędzy od rządów i organizacji międzyrządowych. Finansowanie AI opiera się na składkach członków i darowiznach osób indywidualnych oraz firm.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kampania 1%
Czas:
2008.2.10 - 2008.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
Touchpoint, Piotr Dominik, Cesar Puebla
Adresaci:
Podatnicy, w szczególności osoby z wyższym wykształceniem, z dużych miast
Hasło kampani:
Stop przemocy wobec kobiet, Stop karze śmierci, Jeden procent podatku - 100% wolności





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek