logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Obronność i bezpieczeństwo, Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą
   ──────  07.04.2014

Jeden pocisk ma wiele ofiar

Your browser does not support the video tag.


Drastyczna kampania. Pocisk wystrzelony z lufy przeszywa głowę klęczącego na ziemi z rękami założonymi za głowę człowieka, który okazuje się być działaczem organizacji humanitarnej. Jak się okazuje, nie jest on jedyną ofiarą tego strzału. Pocisk przecinając powietrze ze świstem wpada do szpitala, tłucze z hukiem talerz, na którym chciano podać pacjentowi zupę, leci dalej do osady, gdzie zabija jedną osobę po drugiej. Przeszywa też paczkę nadesłaną dzięki pomocy akcji humanitarnych. Na koniec pojawia się hasło kampanii: „Killing an aid worker is punishing those he helps” ("Zabicie działacza akcji humanitarnej jest ukaraniem tych, którym on pomaga").

Kampania „One bullet” („Jeden pocisk”) pokazuje konsekwencje zabicia jednego pracownika organizacji humanitarnej. Ludzie mieszkający w kraju, w którym toczy się wojna, są zależni w bardzo dużym stopniu od jego pomocy – pracy w szpitalu czy pracy z innymi w wiosce przy dystrybucji paczek nadesłanych z państw, chcących wspomóc społeczeństwo kraju pogrążonego w wojnie.

Animacja jest drastyczna, przestawia przeszywanie głowy kulą i rozpryskującą się krew. Dźwięk lecącego pocisku jest świszczący i męczący. Przekaz kampanii jest dobitny. Kampania została zlecona przez międzynarodową organizację pozarządową walczącą z głodem na świecie Action Contre La Faim, a wykonała ją agencja reklamy TBWA/PARIS.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
One bullet
Czas:
2014.3.17 - 2014.4.17
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo, Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą
Kraje:
Francja
Nadawca:
Action Contre La Faim
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA/PARIS
Adresaci:
Opinia publiczna
Hasło kampani:
Killing an aid worker is punishing those he helps (Zabicie działacza akcji humanitarnej jest ukaraniem tych, którym on pomaga)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek