Jeden na ośmiu
Jeden Amerykanin na ośmiu cierpi głód, a statystyka ta nie zmienia się od lat. Problem jest rzadko uświadamiany przez większość społeczeństwa USA, która dumna ze swego kraju i jego bogactwa nie bierze pod uwagę tragedii tego typu.
Organizacja Feeding America we współpracy z AdCouncil i agencją Ogilvy zrealizowała w listopadzie 2008 roku kampanię "1 in 8". Oszczędne w środkach wyrazu filmy reklamowe pokazują kształty cyfr od 8 do 1 tworzące się z różnych przedmiotów w codziennej przestrzeni potencjalnie każdego Amerykanina. Są niedostrzegalne na pierwszy rzut oka, tak jak i osoby głodne nie muszą być rozpoznawalne od razu – mogą nie wyróżniać się niczym szczególnym. Ale mając świadomość czego i kogo szukamy nietrudno odnaleźć tych, którzy potrzebują pomocy.
Muzykę do reklam – utwór "Never Let Go" – udostępnił Tom Waits.
Co roku Feeding America pomaga w odżywianiu 25 milionów najbiedniejszych Amerykanów, w tym 9 milionów dzieci i 3 milionów osób starszych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne