────── 01.09.2016
Jeden krok i zmiana scenariusza
Dach wysokiego budynku, pożegnalne wiadomości, łzy w oczach i nagle… cięcie. Na szczęście scenariusz można zmienić.
Młody chłopak, który chce popełnić samobójstwo, gdyż rodzina nie akceptuje jego orientacji seksualnej, jest bohaterem kampanii organizacji Mythic Bride. Pomaga ona młodym ludziom LGBT (lesbian, gay, bi, trans) we wzmocnieniu poczucia własnej wartości i znalezieniu wsparcia przez organizację warsztatów filmowych. Ich uczestnicy tworzą scenariusze i filmy, mające dać siłę im i innym osobom w ich sytuacji. Spot ma pomóc w zbieraniu funduszy na prowadzenie zajęć.
Nazwa kampanii:
Suicide
Czas:
2016.8.22
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Mythic Bridge
Media:
Internet
Wykonawca:
Rabbit, Rabbit & Partners; Happy United
Adresaci:
Osoby chcące wesprzeć grupę LGBT, osoby młode
Hasło kampani:
Change the script (Zmień scenariusz)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food