Jeden krok i zmiana scenariusza
Dach wysokiego budynku, pożegnalne wiadomości, łzy w oczach i nagle… cięcie. Na szczęście scenariusz można zmienić.
Młody chłopak, który chce popełnić samobójstwo, gdyż rodzina nie akceptuje jego orientacji seksualnej, jest bohaterem kampanii organizacji Mythic Bride. Pomaga ona młodym ludziom LGBT (lesbian, gay, bi, trans) we wzmocnieniu poczucia własnej wartości i znalezieniu wsparcia przez organizację warsztatów filmowych. Ich uczestnicy tworzą scenariusze i filmy, mające dać siłę im i innym osobom w ich sytuacji. Spot ma pomóc w zbieraniu funduszy na prowadzenie zajęć.
Nazwa kampanii:
Suicide
Czas:
2016.8.22
Nadawca:
Mythic Bridge
Media:
Internet
Wykonawca:
Rabbit, Rabbit & Partners; Happy United
Adresaci:
Osoby chcące wesprzeć grupę LGBT, osoby młode
Hasło kampani:
Change the script (Zmień scenariusz)
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem