logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jeden krok i zmiana scenariusza
01.09.2016
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Równouprawnienie i tolerancja

Jeden krok i zmiana scenariusza

Your browser does not support the video tag.


Dach wysokiego budynku, pożegnalne wiadomości, łzy w oczach i nagle… cięcie. Na szczęście scenariusz można zmienić. 

Młody chłopak, który chce popełnić samobójstwo, gdyż rodzina nie akceptuje jego orientacji seksualnej, jest bohaterem kampanii organizacji Mythic Bride. Pomaga ona młodym ludziom LGBT (lesbian, gay, bi, trans) we wzmocnieniu poczucia własnej wartości i znalezieniu wsparcia przez organizację warsztatów filmowych. Ich uczestnicy tworzą scenariusze i filmy, mające dać siłę im i innym osobom w ich sytuacji. Spot ma pomóc w zbieraniu funduszy na prowadzenie zajęć. 



Nazwa kampanii:
Suicide
Czas:
2016.8.22
Nadawca:
Mythic Bridge
Media:
Internet
Wykonawca:
Rabbit, Rabbit & Partners; Happy United
Adresaci:
Osoby chcące wesprzeć grupę LGBT, osoby młode
Hasło kampani:
Change the script (Zmień scenariusz)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek