logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Jazda w kasku z POLSAT JimJam
28.05.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Jazda w kasku z POLSAT JimJam



27 maja kanał POLSAT JimJam rozpoczął emisję spotu kampanii „Bez kasku nie jadę”, której inicjatorem jest portal sportowarodzina.pl. Ambasadorami kampanii zostali sportowcy i komentatorzy sportowi, a wśród nich Bożydar Iwanow i Mateusz Borek.

Kampania społeczna „Bez kasku nie jadę” zwraca uwagę na taki element bezpieczeństwa w czasie uprawiania wielu dyscyplin sportowych, jakim jest kask. Nawyk prawidłowego zakładania kasku pozwala w znaczący sposób ograniczyć zagrożenia związane z urazami głowy – zarówno u dzieci, jak i dorosłych.

Do kampanii przyłączyli się także tacy sportowcy jak: Arkadiusz Skrzypiński , mistrz świata w rywalizacji na handbike’ach (rowerach napędzanych ręcznie), Mateusz Ligocki, utytułowany snowboardzista, Jacek Tascher, łyżwiarz figurowy, dwukrotny mistrz Polski w konkursie solistów i v-ce mistrz w konkursie par tanecznych, Marcin Szafrański, olimpijczyk, kilkunastokrotny Mistrz Polski w narciarstwie alpejskim oraz Magdalena Derezińska-Osiecka, v-ce mistrzyni świata i wielokrotna mistrzyni Polski w skialpinizmie. Ambasadorami kampanii zostali także komentatorzy sportowi Bożydar Iwanow i Mateusz Borek związani z telewizją POLSAT.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek