Jeden mężczyzna ujeżdżając byka jednocześnie goli się brzytwą, a drugi próbuje podnosić ciężary będąc pod wodą.
Wiele sklepów oferuje promocje typu „dwa w jednym”, czyli dwa artykuły w cenie jednego. Istnieją również produkty, które pełnią dwie funkcje jednocześnie: szampon można kupić od razu z odżywką, a żel pod prysznic z balsamem. Być może takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w handlu, jednak niekoniecznie dobrze wypada w codziennych czynnościach.
Kanadyjska agencja DDB pokazała problem korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodowej, co stanowi ciągle przyczynę licznych wypadków. Akcja została zainicjowana przez policję z Vancouver. Funkcjonariusze chcieli zaprezentować tę kwestię w sposób nieco żartobliwy – kampania pokazuje absurdalne zestawienia czynności wykonywanych w jednym czasie. W ten sposób przedstawiono jako niewłaściwe zachowanie kierowców, którzy jednocześnie prowadzą pojazd i używają telefonu. Na tym nie koniec, ponieważ kampania obejmuje również konkurs dla licealistów na najśmieszniejsze zestawienie, czyli #stupidcombos. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu