Jeden mężczyzna ujeżdżając byka jednocześnie goli się brzytwą, a drugi próbuje podnosić ciężary będąc pod wodą.
Wiele sklepów oferuje promocje typu „dwa w jednym”, czyli dwa artykuły w cenie jednego. Istnieją również produkty, które pełnią dwie funkcje jednocześnie: szampon można kupić od razu z odżywką, a żel pod prysznic z balsamem. Być może takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w handlu, jednak niekoniecznie dobrze wypada w codziennych czynnościach.
Kanadyjska agencja DDB pokazała problem korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodowej, co stanowi ciągle przyczynę licznych wypadków. Akcja została zainicjowana przez policję z Vancouver. Funkcjonariusze chcieli zaprezentować tę kwestię w sposób nieco żartobliwy – kampania pokazuje absurdalne zestawienia czynności wykonywanych w jednym czasie. W ten sposób przedstawiono jako niewłaściwe zachowanie kierowców, którzy jednocześnie prowadzą pojazd i używają telefonu. Na tym nie koniec, ponieważ kampania obejmuje również konkurs dla licealistów na najśmieszniejsze zestawienie, czyli #stupidcombos. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone.
Julia Dybiec
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona