Jeden mężczyzna ujeżdżając byka jednocześnie goli się brzytwą, a drugi próbuje podnosić ciężary będąc pod wodą.
Wiele sklepów oferuje promocje typu „dwa w jednym”, czyli dwa artykuły w cenie jednego. Istnieją również produkty, które pełnią dwie funkcje jednocześnie: szampon można kupić od razu z odżywką, a żel pod prysznic z balsamem. Być może takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w handlu, jednak niekoniecznie dobrze wypada w codziennych czynnościach.
Kanadyjska agencja DDB pokazała problem korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodowej, co stanowi ciągle przyczynę licznych wypadków. Akcja została zainicjowana przez policję z Vancouver. Funkcjonariusze chcieli zaprezentować tę kwestię w sposób nieco żartobliwy – kampania pokazuje absurdalne zestawienia czynności wykonywanych w jednym czasie. W ten sposób przedstawiono jako niewłaściwe zachowanie kierowców, którzy jednocześnie prowadzą pojazd i używają telefonu. Na tym nie koniec, ponieważ kampania obejmuje również konkurs dla licealistów na najśmieszniejsze zestawienie, czyli #stupidcombos. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli