Jeden mężczyzna ujeżdżając byka jednocześnie goli się brzytwą, a drugi próbuje podnosić ciężary będąc pod wodą.
Wiele sklepów oferuje promocje typu „dwa w jednym”, czyli dwa artykuły w cenie jednego. Istnieją również produkty, które pełnią dwie funkcje jednocześnie: szampon można kupić od razu z odżywką, a żel pod prysznic z balsamem. Być może takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w handlu, jednak niekoniecznie dobrze wypada w codziennych czynnościach.
Kanadyjska agencja DDB pokazała problem korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodowej, co stanowi ciągle przyczynę licznych wypadków. Akcja została zainicjowana przez policję z Vancouver. Funkcjonariusze chcieli zaprezentować tę kwestię w sposób nieco żartobliwy – kampania pokazuje absurdalne zestawienia czynności wykonywanych w jednym czasie. W ten sposób przedstawiono jako niewłaściwe zachowanie kierowców, którzy jednocześnie prowadzą pojazd i używają telefonu. Na tym nie koniec, ponieważ kampania obejmuje również konkurs dla licealistów na najśmieszniejsze zestawienie, czyli #stupidcombos. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy