Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie kontynuuje kampanię „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.
Dzisiaj rusza coroczna ogólnopolska akcja „Znicz”. W najbliższych dniach kilka tysięcy mundurowych w ramach kontroli drogowych sprawdzać będą m.in. trzeźwość osób kierujących pojazdami. Podobnie jak przed rokiem, podczas akcji funkcjonariusze będą zachęcać kierowców do oznakowania auta naklejką „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”. Zrobiło to niemal 2 200 000 polskich kierowców.
Policja, partnerująca inicjatywie „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, wręczać będzie naklejki z tym samym hasłem kierowcom, których trzeźwość zostanie potwierdzona podczas kontroli przeprowadzanych
w ramach akcji „Znicz”. Organizator kampanii przeznaczył na ten cel 300 tys. naklejek.
W tegorocznej edycji kampanii pragniemy zwrócić uwagę społeczeństwa na fakt, że za bezpieczeństwo na drodze odpowiadają nie tylko kierowcy. Bardzo wiele zależy od postawy osób bliskich i pasażerów, którzy pozwalając osobie nietrzeźwej wsiąść za kierownicę, stają się współodpowiedzialni za zagrożenie, jakie stwarza pijany kierowca – mówi Danuta Gut, Dyrektor Biura Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie.
Działania prowadzone w ramach drugiej edycji kampanii uzyskały wsparcie szerokiego grona koalicjantów. Znalazły się w nim takie instytucje i stowarzyszenia, jak Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Polski Związek Motorowy i Automobilklub Polski, a także szereg firm związanych z branżą motoryzacyjną: Akademia Bezpiecznej Jazdy, Auto Moto Arena i Expo Arena – organizatorzy targów motoryzacyjnych, Carefleet S.A. – firma specjalizująca się w długoterminowym wynajmie floty pojazdów (Car Fleet Management), Drift Open – organizator zawodów driftingowych, firma kurierska Poland Express oraz Szkoła Auto ŠKODA i ŠKODA Autolab, oferujące szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym i bezpiecznej jazdy samochodem.
W promowanie idei bezpiecznej – trzeźwej jazdy angażują się również media, dołączając naklejki do nakładu swoich tytułów prasowych. Tym sposobem naklejki trafiły już do czytelników wołowskiego „Kuriera Gmin”, „Kuriera Lubelskiego” oraz chełmskiego i lubelskiego wydania „Nowego Tygodnia”. W promocję akcji włączył się również miesięcznik „Polskie Drogi”.
Akcję wesprą też krajowe sieci paliw – Orlen, BP, Statoil Fuel & Retail Polska oraz Lukoil,
a także sieć Wojewódzkich Ośrodków Szkolenia Kierowców. Od startu inicjatywy czynnie wspierają ją również tacy partnerzy, jak Tramwaje Warszawskie, firma Raben, oferująca usługi logistyczne, fundacja Zen Driving, działająca na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, a także producent alkomatów, firma Alkohit.
Partnerzy inicjatywy – łącznie ponad 60 podmiotów – zachęcają wszystkich zainteresowanych propagowaniem trzeźwości na polskich drogach do przyłączania się do akcji i dalszego upowszechniania znaku. Pełna lista partnerów oraz więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie www.nigdyniejezdzepoalkoholu.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS