logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jak zostać milionerem?
27.02.2012
Tematy: Wydarzenia

Jak zostać milionerem?



Jak założyć startup, czy można zarobić w internecie i czy studiowanie ekonomii naprawdę pomaga zostać milionerem? Od 1 marca eksperci z Centrum im. Adama Smitha i specjalni goście powiedzą, co składa się na „ABC Przedsiębiorczości”. Rusza cykl bezpłatnych wykładów otwartych w Collegium Civitas prowadzonych przez ekspertów centrum – ekonomistów i praktyków biznesu od branży internetowej aż po gastronomiczną. Zajęcia odbywają się co tydzień w czwartki, o godz. 11.30 w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Spotkania „ABC Przedsiębiorczości” mają na celu szerzenie idei przedsiębiorczości przede wszystkim wśród młodzieży – studentów i licealistów oraz wszystkich osób pragnących pozyskać wiedzę biznesową od ekspertów – ekonomistów polskich i zagranicznych oraz praktyków, właścicieli znanych firm i marek. – Naszym zamierzeniem było umożliwienie młodym osobom nawiązania bliskiego kontaktu ze światem biznesu i dostarczenie im wiedzy praktycznej o regułach i trendach rynku – wyjaśnia prof. Stanisław Mocek, prorektor ds. dydaktycznych Collegium Civitas – Spotkania z ekspertami Centrum im. Adama Smitha stanowią uzupełnienie akademickich wykładów teoretycznych czy szkolnych lekcji. Pozwalają uczestnikom na interakcję z prowadzącymi, czerpanie inspiracji z ich doświadczeń zawodowych i zaplanowanie własnego rozwoju zorientowanego na osiągniecie sukcesu.

Prowadzący przybliżą uczestnikom podstawowe zasady przedsiębiorczości. Powiedzą o tym, co należy wiedzieć zanim zainwestuje się w biznes oraz jak przekonać inwestorów do własnego pomysłu? Zdradzą blaski i cienie zarabiania w Internecie, biznesu mediowego a nawet, jak prowadzić firmę z półtorawiekową historią?

Wśród zaproszonych gości są m.in.: prof. Andrzej Blikle, właściciel sieci znanych warszawskich cukierni, Adam Bąk, przedsiębiorca i milioner (USA), Krzysztof Skowroński, dziennikarz, założyciel radia „WNET”, prof. Marek Kamiński, Uniwersytet Kalifornijski, Tomasz Pruszczyński, przedsiębiorca z branży internetowej, Grzegorz Zieliński, współwłaściciel klubu „Harenda”.

Szczegółowy program dostępny jest tutaj.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek