logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jak zostać aniołem
26.09.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym

Jak zostać aniołem

Your browser does not support the video tag.


Jak przeistoczyć się w anioła jeszcze za życia doradza kanadyjska kampania „Wings” (Skrzydła). Aniołem zostać może każdy: tancerka, arystokrata i sprzątaczka. Tak jak bohaterowie kampanijnych kreacji, których wyróżnia tylko fakt, że mają skrzydła. Hasło widniejące na każdej z reklam zdradza co było głównym motorem ich przeistoczenia: „Donating is uplifting” (Obdarowywanie uskrzydla). Ci „zwyczajnie” ludzie to donatorzy, którzy wsparli organizację Centraide, nadawcę akcji.

Centraide jest kanadyjską organizacją non-profit, której misja polega na trosce o standard życia przede wszystkim osób ze środowisk wykluczonych i podnoszenie jego jakości poprzez rozwój i aktywizację lokalnych społeczności. Działania Centraide obejmują walkę z ubóstwem, wsparcie w rozwoju dzieci i młodzieży, poprawę dostępu do usług zdrowotno – socjalnych (w szczególności osobom niepełnosprawnym, seniorom oraz cierpiącym na choroby psychiczne).
Ewa Witkowska



Nazwa kampanii:
Wings
Czas:
2012.9.13
Nadawca:
Centraide
Media:
Prasa, billboardy
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Donating is uplifting (Obdarowywanie uskrzydla)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek