logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jak zniszczyć czołg?
07.03.2012
Tematy: Kampanie, Holandia, Prawa człowieka

Jak zniszczyć czołg?



Olbrzymi czołg na głównym placu miasta wybucha nagle feerią barw. Siedem tysięcy kolorowych baloników unosi się w powietrze, błyskawicznie tracą formę, którą jeszcze przed chwilą budowały. I wszystko dzięki aktywności zwykłych przechodniów.

Niesamowity widok, który mogli podziwiać mieszkańcy holenderskiego miasteczka Den Bosch oraz tysiące internautów, przygotowano w ramach kampanii War Child International. Organizacja pełni funkcję platformy zrzeszającej międzynarodowe organizacje humanitarne, które zajmują się pomocą dzieciom w rejonach dotkniętych konfliktami zbrojnymi.

Akcja „Balloon Tank Against Child Soldiers” („Balonowy czołg na rzecz dziecięcych żołnierzy”) stanowiła element corocznej zbiórki funduszy na działalność organizacji. Kampania opracowana przez agencję Happiness Brussels bazowała na zaangażowaniu odbiorców – 3500 postów na popularnym portalu społecznościowym Twitter miało wyzwolić baloniki połączone na kształt niemieckiego czołgu Sherman. Artystyczna wizja Hansa Hemmerta niosła ze sobą sugestywne przesłanie – kolorowe balony unoszące się w powietrzu w symboliczny sposób przywracały młodocianym żołnierzom ich dzieciństwo.
Kinga Stawińska



Nazwa kampanii:
Balloon Tank
Czas:
2012.3.1
Nadawca:
War Child International
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Happiness Brussels
Adresaci:
Mieszkańcy Den Bosch, internauci





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek